''None Of Us Is Pink'' Tracklist!

Discuss Pink Floyd tribute acts including NPF projects too!
User avatar
Massed Gadgets
Supreme Lord!
Supreme Lord!
Posts: 4983
Joined: Thu Feb 24, 2005 8:16 am
Location: Take it easy, man

Post by Massed Gadgets »

Hmm, I don't think it would be much of a secret now, would it? :shock:

User avatar
Norbert Wilkins
Hammer
Hammer
Posts: 1134
Joined: Wed Oct 27, 2004 5:07 pm

Post by Norbert Wilkins »

Massed Gadgets wrote:Hmm, I don't think it would be much of a secret now, would it? :shock:
Dang! Guess I flubbed that one. :cry:

:P Hey! If we make it totally overt, maybe no-one will notice. Then we can practice secret handshakes and mutter incomprehensibly in dimly-lit bars as much as we like.

Not so sure about dipping "things" in people's drinks. Is that what secret societies do? Doesn't sound very hygenic to me.

Alternative 4
Hammer
Hammer
Posts: 1384
Joined: Wed Jun 18, 2003 10:46 pm
Location: New Zealand

Post by Alternative 4 »

Nice to see A pillow of winds on there, pure class.

User avatar
Craig Marion
Blade
Blade
Posts: 221
Joined: Mon May 02, 2005 1:30 am

Post by Craig Marion »

What a song selection!

I really can't wait to get my hands on this one. :D

User avatar
Any Colour
Blade
Blade
Posts: 183
Joined: Sat Jan 22, 2005 5:42 pm

Post by Any Colour »

I,m almost looking forward to this as much as watching Liverpool play AC MILAN in the European Cup Final on wednesday night. I have had to wait 19 years for such a thing though, so let's add a fifth to our fourth and bring the cup back to Merseyside. Then, after that i'll make a huge spliff watching a video of Liverpools victory with the volume down whilst listening to the amazing collection of songs on volume one. True, none of us is pink but I am a Red. Come on you mighty REDS.
PREDICTION-Liverpool 2 AC Milan 0. :P

User avatar
lando2k
Axe
Axe
Posts: 57
Joined: Wed Jan 15, 2003 7:46 am
Gender: Male
Location: zurich, switzerland

Post by lando2k »

seeing the tracklist i realised how huge this project is and wondered if this is the biggest PF tribute project to date.

i am really looking forward to listen to all of these tracks! :)

User avatar
mosespa
Moderator
Moderator
Posts: 11194
Joined: Thu Sep 12, 2002 5:54 pm
Location: In the editing bay...working on the final cut...

Post by mosespa »

I'm REALLY digging the fact that one of my contributions will be the second thing heard.

Is it poor form to dance around my computer high-fiving myself?

User avatar
Damn!t
Supreme Lord!
Supreme Lord!
Posts: 8363
Joined: Thu Oct 28, 2004 9:55 pm
Location: travelling by telephone

Post by Damn!t »

Mine will be 3rd!!!

WhooHooo! :D

User avatar
Massed Gadgets
Supreme Lord!
Supreme Lord!
Posts: 4983
Joined: Thu Feb 24, 2005 8:16 am
Location: Take it easy, man

Post by Massed Gadgets »

Just so you know, track 17 on disc one...it's actually not "Apostophe" but "Apostrophe"...like the punctuation mark or the Frank Zappa album. :) I believe Stu said it would be correct in the booklet though.

User avatar
Damn!t
Supreme Lord!
Supreme Lord!
Posts: 8363
Joined: Thu Oct 28, 2004 9:55 pm
Location: travelling by telephone

Post by Damn!t »

Yup, it's ok! :D

User avatar
simpledumbpilot
Lord!!
Lord!!
Posts: 3757
Joined: Mon Jan 20, 2003 12:41 am
Location: In Outer Space

Post by simpledumbpilot »

Massed Gadgets wrote:Just so you know, track 17 on disc one...it's actually not "Apostophe" but "Apostrophe"...like the punctuation mark or the Frank Zappa album. :) I believe Stu said it would be correct in the booklet though.
Oops, yep, its all sorted, forgot to amke the adjustment on the list here, just about to do the honours.

User avatar
Massed Gadgets
Supreme Lord!
Supreme Lord!
Posts: 4983
Joined: Thu Feb 24, 2005 8:16 am
Location: Take it easy, man

Post by Massed Gadgets »

Thanks Stu :D

User avatar
W1P
Blade
Blade
Posts: 227
Joined: Wed Apr 23, 2003 10:16 pm
Location: LA

Punctuation

Post by W1P »

Hey, he got the question mark on Which One's Pink? That's all we ask

User avatar
olzen
Judge!
Judge!
Posts: 2205
Joined: Sun Oct 05, 2003 6:34 pm
Gender: Male
Location: Denmark

Post by olzen »

Wow, didn't know Pink Floyd project are going to be on it as well. I went to one of their concerts not long ago, and they blew me away!

User avatar
ally
Hammer
Hammer
Posts: 591
Joined: Tue Jan 18, 2005 5:47 pm
Gender: Female
Location: connecticut

Post by ally »

on a semi-related note to this topic, i had a dream about this tribute cd last night. i had the first disc and i really liked it, but i hadn't been sent discs 2 or 3 and i was upset because i wanted to hear my bits :shock:

i don't...even know. :lol: